Onsdag!

Hallå där!
Onsdag idag, halva veckan har gått.. Så snart är de helg igen! :) hihi, de gillas tror jag, blir nog mest troligt att dricka vin och spela nå poker då, men allt hinner ju ändras! ;) Lika fort som de vänder i hockey typ!
Förutom de blir de att sticka till Luleå imorgon bitti på möte, efter de blir de att sticka och lämna tillbaka färgen morsan köpte som var fel.
Tycker hon är lite tråkig som inte vill ha en ljus lila vägg nånstans.. :P haha! Just ja, förutom de så måst ja nog förbi arbetsförmedlingen imorgon också, alltså nå kan man ju som bli väldigt less! Okej att man har mycke åh göra åh så, men alltså hallå... Svara i telefon nån gång eller ring upp när man har lämnat meddelanden?!

Förutom de så händer de nog inte allt för mycket idag, ska nog fixa de sista i rummet som jag inte gjorde igår.. Sen ut och leta reda på motorvärmar sladden, åh sånt där grejs..

Måste säga, de här är nästan kul.. De är humor de är humor! Eller? Njae, nå skit samma!
Nu ska jag gå och kramas med min fyrbenta man! :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0