Öhm!

Alltså, jag vet inte riktigt.. Börjar bli jävligt less!
Varför accepterar man inte läget som de är bara och slutar tjata om samma jävla grej!? Gaah!

Varit och umgåtts med Tess idag..
Först varit och sett film hos F, sen var jag och Tess till Ante, drack nå kaffe åh sånt, Tess och Ante spelade Fifa11, inte helt okej!
Sen hämtade vi upp Josse och åkte en sväng eller två, träffade Mattias och prata lite me han på tempoplan, Och David såklart.. Var som trevligt! :)


Sen träffade vi en annan vän också, en som jag i vanliga fall brukar säga massor till, som jag typ bara sa hej till.. Känns lite skumt, känslan när man blir riktigt besviken på nån finns där.. men men.. Innerst inne så är du en av dom bästa ändå!

Få se om de blir att sticka till Luleå imorrn med Tess och några till, vet inte riktigt än, får se när jag vaknar... Om jag vaknar.. :)


Ha de bäst.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0