Måndag!

Jaha, måndag igen.. Måste säga att de är nog en av dom tråkigaste dagarna som finns!
Jag vet inte riktigt varför, men måndagar spelar ingen roll om man har arbete, skola eller arbetslös så de fan tråkiga dagar alltså!
Nå idag har de absolut inte hänt mycket, Emma har farit hem till Kiruna igen, men måste säga att helgen har varit helt perfekt..
Tagit en riktig sovmorgon idag, sen bara tagit de lugnt idag, skönt med en lugn dag! :)
Imorgon blir de sista mötet hos jobbcotchen, efter de funderar jag skarpt på om jag ska börja måla om i rummet.. Kul med lite färg på tillvaron..

Nu ska jag fortsätta se ensam mamma söker iaf, sen blir de försöka sova..
Ha de bäst!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0