Måndag!

Har hållt på i garaget idag, så nu har jag kört in bilen, efter att ha kört in med sido spegeln i garage dörren. haha! Ja men lyckat eller?
Aja, sen så har morsan varit och kollat efter den lila färgen som jag har på väggen nu, men så klart så har den gått ur sortimentet eller vafan de nu heter! Var ju kanske inte såå lyckat..
Så nu gäller de att kunna täcka dom få fläckar som finns kvar med färgen som finns kvar, åh de gott folk är inte mycke.. De är nog rättare sagt ingenting!
Så får se hur de går, annars så blir de nog att göra nå väldigt drastiskt och sticka på torsdag eller nå och köpa en svart hink med färg.. Kan ju inte ha en lila vägg med några ställen där de är ljusare.. :S

Förutom de så så ska jag gå och kolla i nå flytt kartonger nu, och se va som ska kastas och inte..
Flytta tillbaka möblerna så man kan börja leva här inne igen, ( beror dock på hur jag ska göra med väggen )
Sen byta nå säng kläder så de passar in lite mer, och kanske gardiner.. Nu kör vi! =)

Jag är hur jävla glad som helst idag, jag får min älskade köttsoppa med klimp till middag! :D Muuuums!!!
Nä men nu ska jag gå ner och prata med dom övriga i huset..
Ha de bäst!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0