Lördag åh söndag!

Jaha igår (lördag) så började jag och morsan att måla om rummet, alltså okej.. En vägg lila och 3 väggar blev gråa, men alltså... Nu idag när vi håller på med andra varvet så kan jag ju tala om att jag ALDRIG mer kommer måla om, ska de vara nå så ska jag tapetsera!
Jävla vägg jävlar som är flammiga, kommer ju bli sjö sjuk när man går in i rummet, så funderar skarpt på att skita i den lila väggen så köper jag bara svart färg och målar där.. Så inte de flammiga syns..
Ja de återstår att se..
Jävligt less vilket som iaf, inte så kul att ens fortsätta när man ser hur de blir.. BLÄÄÄ!!!

Aja, iaf.. igår efter vi hade målat klart så for jag till stan och spelade lite poker, de var som kul ändå.. :)
Blev ganska sent, tror inte jag var hemma först kring 2 tiden så blev lite sent, men somnar typ direkt jag la mig.. Var ju liiiite trött!
Umgicks iaf med Mattias, Tess, Daniel, Lisa, Josse och Jonas.. Så vi var ändå ett gäng. :)

Idag så håller vi på att måla andra varvet, men är så tokigt less så tog en liten paus och skriver lite här.. Aja, men lika gå och fortsätta så man får de klart nån gång..

Ha de bra!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0