Lördag!

Ja va säger man, haft en riktigt kul kväll.. Min rödvins flaska är slut.. åh jag är hemma! :)
Utan ett "happy ending" hahahhaha! Kan inte annat än skratta..
Imorgon taggar jag nog sängen hela dagen, få se om jag tar mig upp mot kvälls kvisten kanske man far till stan och är social me nå bra personer, och bara socialar.. eller kanske en dagen efter öl..
Men de är tveksamt, börjar känna av huvudvärken, så lika att sova nu iaf eller snart..
Måste ju kunna sova också, lite mycke funderingar! Men snart så, om jag inte somnar självmant så kommer jag nog däcka..
Illa men sant..
Nå gullisar, nu ska jag prata med en bra en, sen blir de stekpannan i värsta fall :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0