Helgen!

Hallå, haft en riktigt kul helg måste jag säga! :)

Fredag:
Först och socialade med Lotta på vandrarhemmet och drack kaffe.. Efter de blev de att sticka till Kamlunge och tatuera oss, (jag och Emma)..
Blev rätt nice iaf! Tatuerade handen, och de är garanterat första och sista handen jag har tatuerat.. haha!
Men blir att fara och köra klart den andra tatueringen i början av december och samtidigt tror jag boka en ny tid.. Har ju hittat en grymt snygg tatuering jag ska slutföra underarmen med, sen bara bygga ihop dom :) Kommer bli helt jävla suveränt! :)

Lördag:
For till Älvsbyn på morsans jobb och surrade lite åh drack kaffe, sen hem och käka middag och såndana grejer efter de blev de en kaffe hos familjen Bergmark.
Sen tog vi räääcer 850in och for ner till stan och hälsade på i Björkelund, tack kaffe och pratade på massa, var hur trevligt som helst...
Emma fick i sig ett glas vin, så jag tror hon hade trevligt :) Efter de ringde vi våran kära vän Edvin, for och prata med han, hamna hos hans vän Tobbe, var trevligt..
Sen blev de en sväng till Sävast till Tess och knycka lite salva till tatueringarna, drog med Tess på äventyr för att hon verkade ha så tråkigt liv.. haha :P
For och bytte bil till Edvins fet benz, sen hämtade upp han.. Blev några vändor på stan, jag körde och dom drack nå öl..
Sen träffade vi Daniel, Mattias och Jonas på stan blev att surra lite me dom då, efter de blev de raka puckar Emil, alltså de blev Råneå..
Sen hitta dom nån efterfest där i Råneå så blev att fara dit.. Men ja.. Va säger man?? Nå efter de blev de Luleå och snurra en sväng, Edvin skulle klättra upp för Gäddviks bron, men var lite halkigt så han skippade de, vilket nog var ganska smart! :P
Skjutsade hem Tess sen, for till Edvin bytte bil och sen hem.. Var hemma i byn kring 5:30 tiden på morgonen..

Söndag:
Varit i Älvsbyn, sen bara hemma åh tagit de lugnt..
Ullis åh Mange kom på middag, Mats hade då lagat grymt god mat iaf, fast iofs så lagar han oftast god mat eller skulle nog kunna säga alltid, han kan som sin grej.. haha :)
Jag och Emma gjorde nå special med nå grönsaker i ugnen, efter som att dom andra käkade bandspagetti till..
Nå saknar man som ris, spagetti och sånt.. Men jag ska hålla mig utan :)
Efter de så blev de lite tv mys och bingolotto med mamma, Mats och Emma..
Okej att bingolotto är typ pensionärs stämpel, men ibland kan de vara riktigt kul! Eller iaf att göra nånting tillsammans och inte bara sitta på varsin våning och göra nå..
Få se om de blir bingolotto för mig nästa helg också, vann ju en ny lott så de är inte omöjligt.. :)

Nu blir de snart att se Paranormal Activity 2 och se om den är så läskig som dom flesta säger, efter de blir de sängen..
Ha de bäst! :)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0