Tisdag!

Varit vaken sen klockan 5 imorse, de känns kan jag ju bara säga.. Nå väl, åkte ner med Mats till stan imorse, sen hoppade jag av på skolan, inte orka jag fara hem och sitta där som ett fån till skolan började.. Så var på skolan typ 6:40 på morgonen, så Tom blev lite förvånad när jag var före han.. Haha!
De var som förr i tiden, fast då åkte jag ju med Tom på morgonen, och hjälpte till för att ha nånting att göra, aja var kul iaf :)
Just nu sitter jag och försöker hitta nå grejer på google om provet som ska vara på torsdag, vilket krockar med "lilla uppkörningen" som de kallas.. Aja, jag prioriterar nog den faktiskt, sen när man kommer tillbka till skolan så gör jag provet.. Borde ju funka de också.. Får ju hoppas på de iaf! :)
Jaja, nä nu ska jag fortsätta plugga..
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0