Skolan!

Sitter just nu på skolan och rullar tummarna, och väntar på att klockan ska bli 8:20 så man kan börja snart.. Igår så var jag hemma från skolan iaf, hade fetaste jävla nack spärret, så kände mig verkligen som en stel jävla pinne! :S Haha jo just ja, morsan åkte ju ner med Mats till stan igår.. Sen kommer hon på morgonen och väcker mig när hon kom till stan.. Så delade på en macka sen drack jag en pucko och gick och la mig igen... Hon gick och la sig också, sen vakna jag kring 9 tiden kanske.. Av att hon skriker från badrummet som en stucken gris! Hahaha, åh jag med nack spärr ska försöka springa dig, ja de var en syn vill jag lova.. Nå väl for upp till byn igår iaf, hälsade på familjen Bergmark, surrade och drack kaffe med dom, sen höll jag och Philip på med datan.. Somnade iaf ganska omgående när jag kom till morsan och Mats :) Men nu ska jag vänta lite, sen kommer förhoppningsvis allt folk så de finns nån att surra lite skit med! :) Peace..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0