Några dagar utan blogg!

Ja som ni ser så har jag haft några dagar utan bloggen.. Har inte orkat vara inne på internet nå, däremot så har jag börjat nöta igenom första säsongen av Desperate Housewives, så de är typ de jag göra nästan varje dag och pluggar teori vill säga, med tanke på att de närmar sig med stora steg! :) Jo just ja, myn provet som jag gjorde förra torsdagen klarade jag, så nu mer kan jag säga att jag är en riktig fordons mekaniker, vilket känns jävligt skönt ändå! :) Och för en som undrar vad myn provet var så kan man väl säga att de var slutprovet på fordons.. De första jag sa innan jag satte mig och gjorde provet var "när får man göra omprov?" vilket inte behövs, men de var svårt vill jag lova.. Gränsen för att bli godkänd vad 50 och jag fick 73, så de känns helt awesome! Men som sagt, trodde helt ärligt inte att jag skulle klara de.. Förutom de så händer de inte så mycket nu för tiden, de är mest skola, desperate housewives och plugga teori som gäller just nu.. Eller tjaa umgås med vänner kan man ju göra också, men de får bli på helgerna haha.. Och på tal om ingenting så måste jag säga att jag kommer sakna skolan, speciellt lärarna på fordons, för helt ärligt så har jag nog dom bästa lärarna.. Dom är bra på att lära ut och dom kan samtidigt ha humor! Och de är väl så en lärare ska vara? Så under den här tiden som jag skulle plugga upp blev nog helt ärligt den bästa tiden under alla mina år på skolan, tiden som dock bara skulle vara till jul men blev ett helt år.. Men åh andra sidan så är de bara bra! :) Igår så slutade jag iaf halv två, men höll på att plugga luftkonditionering alltså AC-system, vilket är ganska kul egentligen, så jag for inte hem först Mats slutade, så åkte jag upp med han till byn.. Så blev kaffe hos familjen Bergmark och mycke surrande.. :) Och just nu så sitter jag på skolan, Mats fick släppa av mig här.. Anser väl att de inte är så stor ide att fara hem den timmen som är innan skolan börjar, men de gör inget.. Lugnt och skönt så här på morgon kvisten! :) Kanske kommer med en uppdatering senare om jag orkar och hinner! :) Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0