Måndag!

Vakna kring 5 - halv 6 imorse, och somna om sååå klart.. haha, segare än en zombie! Åkte ner me Mats till stan, och sen bara chillat.. Solen lyser för en gångs skull också.. de är skönt som fan! =) Tänkte ju nästan ha shorts på mig, men vet inte riktigt.. Får se.. ^^
Sen funderar jag på om jag ska ner till körskolan eller skolan, man blir såå satans less på att bara sitta på körskolan hela tiden. Men de är ju bra, man lär sig ju nått..
Förutom de så gick de väl si så där med att somna igår, men de är ju kanske inte så konstigt eftersom att jag sov till klockan 15.00 på eftermiddagen.. Var iaf skönt med en sovmorgon! :)
Aja, nu ska jag ge Klacken nytt vatten och mat, sen gå mot skolan en sväng..
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0