Funderingar!

Några dagar sedan jag skrev nu igen..
Har haft ganska mycke att göra i skolan i veckan, och nu i helgen har jag varit i byn och tagit de lugnt och pluggat till teori provet lite..
Idag blev de att fara och måla i stugan, kul att måla, men fan inte roligt att sitta i skopan till traktorn så man når nånting, jag hatar verkligen att vara kort!

Nåväl, sen har de varit lite upp och ner också.. Haft ganska mycke funderingar, så jag håller mig mest hemma och ser på desperate housewives nu för tiden, de är som roande de också.. Skönt att inte göra allt för mycke utan bara plugga teori, sen skolan och sånt..
Iaf, jag vet inte riktigt vars jag ska börja egentligen, alla dess funderingar gör mig liksom mer eller mindre galen...

Igår när jag var hos familjen Bergmark så började en vän eller vad jag nu ska kalla han att skicka sms, och jag fick väl veta lite för mycke, han gick liksom över gränsen, först sitter han liksom och raggar på mig, sen började vi prata om en tjej som är från en by utanför Boden, osv.. Och att han satte på henne, vill jag veta de?! hmm, nej.. Fast varför skulle jag veta de?
De är liksom för mycke information, och jag vill verkligen inte veta! Fast de kanske borde bli ett nytt samtals ämne vem man sätter på och inte.. Skulle liksom inte tro de!
Så efter de smset så gick han liiiite för långt, ganska tråkigt med tanke på att när han kan prata som folk så är han riktigt trevlig att ha och göra med.. Men men!

Sen en annan som jag har pratat med i några år, säkert 3 iaf.. Har pratat om att träffas osv, men har som aldrig blivit, antingen har de varit en dålig tidpunkt eller så har jag gjort de jag har varit bäst på, att banga!
Iaf, de känns också lite skumt där.. Med tanke på att han har som börjat låta såååå satans seriös, och de skrämmer mig lite nästan.. Förut skulle jag liksom aldrig brytt mig i ålder... Utsidan spelar inte så stor betydelse egentligen, för jag går efter insidan på en person.. Men åldern, de är bara en siffra på ett papper, men ändå..
Jag tror jag blir galen på dem här funderingarna!

Men en sak jag inte förstår mig på, dem här trevliga killarna som inte gör nånting.. Alltså dom "bra" killarna, de är dom man ska hålla fast vid, men man gör inte de.. Varför?!
Mitt ex var en av dom, han var nog ganranterat en av dom bästa jag har varit tillsammans med, men de funkade som sagt inte, annars hade han inte varit mitt ex.. Men de kanske blir så när man inte har så många gemensamma intressen? vad vet jag.. Men ibland kan jag känna att jag saknar han som fan, men jag vet själv eller jag tror för en gångs skull att de aldrig skulle funka..

Har varit singel i 1 år och 2 månader, jag hatar verkligen singel livet.. Men på ett sätt är de väldigt skönt att vara singel, man kan göra vad man vill, när man vill.. De är väl de som är bra, eller?
Men de är klart att man saknar de där lilla extra ibland från att ha en pojkvän..

Ääh, var bara tvungen skriva lite innan jag blir tokig.. Nu ska jag se lite mer desperate housewives sen blir de sängen och kliva upp tidigt och fara till skolan imorgon :)
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0