Fett less!

Börjar verkligen bli redigt less på vissa måste jag säga!
Visst man ska säga va man tycker och tänker, jag gör de iaf.. Men ibland blir de bara för mycket! Speciellt när man är sååå jävla nyfiken när de gäller andra och knappt klarar av att sköta sig själv, du kan inte ens ha en egen jävla åsikt.. Och ALDRIG ha fel... De här kommer fan inte gå så mycket längre!

Nä nu fixa sista veckorna, sen söka jobb.. Långt härifrån, eller långt och långt.. Men tillräckligt långt för att slippa vissa.. Är ju en bra anledning till att flytta, och slippa folk!
Iofs så kommer jag sakna många, men måste ha en ny start nu känner jag! Skit samma, nu ska jag gå och fortsätta med nå roligt!
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0