Bordi bojn!

Woohoo, då sitter man uti Brännberg och bara chillar.. Nyss käkat middag, hämtat ved och gjort upp eld uti kamin.. :) Då slog de mig plötsligt att jag fortfarande går med pyjamas byxor.. Yeeey.. ^^
haha! Just nu sitter jag och skypar med Cici a.k.a GheymoGreta...
Igår var jag och morsan i Luleå och köpte färg till slugan, sen var vi på willys och handla också.. Haha, alltså hon tog 1 steg fram och 10 tillbaka, och varje gång hon kom tillbaka så hade hon alltid med nå annat, och ändå förstod hon inte hur de kunde bli så dyrt.. Ja hon är som rolig hon :)
Sen hade Philip och Kjell rått jakt i växthuset, såg ju kul ut... Men stackars små dom små råttorna.. :(
Blev middag hos familjen Bergmark, var trevligt och gott, efter de for Peder och Carina bort så jag och Philip gick ut i garaget och höll på, efter ett tag började de åska!! :( BLÄÄ!

Aja, nä nu ska jag kramas lite med Zacke =)
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0