Sova då kanske!

Vilken dag alltså.. Först skolan, dagen började bra, men slutade med att jag fick fetaste överskottsenergin och ville bara sluta och fara hem.. Sen när jag kom hem iaf så blev jag dyng trött, höll på gorma på lite, la mig på sängen och filosofera och kollade gynekologen i askim.. och efter de tänkte jag gå och laga nå middag och ta en p-nap.. haha meeen, va slutade de inte med? jo att jag råkade somna, haha sov från typ tio i fem till nio.. inte sååå lyckat, och nu har jag iaf sett sveriges mäster kock..
Finns nog fan ingen gladare än jag att björn åkte ut! ÄNTLIGEN...

Men nu blir de att sova iaf, är fortfarande dyng trött.. och heeelt täpp i näsan.. *suck*
Natti natti..
/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0