Söndag!

Shiiit alltså så kul de var igår, Hoffmaestro var awesome!! =D Sen träffade jag ju världens bästa och goaste Edvin, hur kul som helst att se han! :)
Nå iallafall... Först satt jag, syrran och Amanda här och drack och hade trevligt.. Sen skjutsa Daniel oss till farmen och var skit kul där!
Sen Så kom Cecilia in wonderland och hämtade oss, skulle käka fyllekäk på rönnbäcks, men blev en pizza på statiol iställe, och där var de ju grym kö också, haha.. Syrran kom dit så jag köpte en tändare åt henne, sen skulle hon ut och röka, sen tappade vi bort henne, för hon stod och pratade med polisen, och vi for.. Och inte fick jag tag i henne heller, för jag hade hennes telefon.. Så efter ett tags letande så for jag, Cecilia och Edvin och skjutsade hem Amanda... Ja då ringer de i syrrans telefon, och jag svarar..
Ida's telefon de är Sara..
Hej de är Ida, vars fan är ni?!
hahahahaha!!!! Då hade hon varit på statiol och väntat typ en timme medans vi var ute och letade henne..
Nå väl vi skulle köra efterfest hos Edvin, men blev att fara hem och sova istället, fyfan så skönt alltså! Somnade väl lagomt till halv 6 på morgonen,.. Och idag är då garanterat ingen bra dag, speciellt när jag nyss pratade med Emma i telefon och hon började prata om en iskall whiskey.. huvva! inte idag, inte imorgon och helst aldrig mer.. Eller de brukar ju låta så iallafall haha..

Nää men nu ska jag ta och vila huvudet lite så jag kanske blir som folk.. Nån gång förhoppningsvis..
Puuuuss!
/ Sara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0