Måndag morgon!

Godmorgon folket!
Fint med måndag då eller? mjaa, nå hade de kunnat få vara helg ett tag till iaf :)
Ställde klockan på 8, men nå fan vakna jag kring 6 tiden ändå, hemskt!
Trodde fan att jag aldrig skulle somna, Klacken sprang och jamade halva natten... Känns gode skumt att inte behöva gå ut me Sally på morgonen innan man far, saknar sally bäbisen massor redan ju!

Får se va som händer idag, ska iaf på skolan en sväng och körskolan, men får se vilket jag börjar med, sen när jag kommer hem blir de att städa och plocka lite, tror fan jag ska ta mig tid att rensa garderoben också... Så vem vet, kanske får riktigt mycket gjort idag =)

Sen en sak till, för varje morgon jag vaknar till grannarnas kareoke så blir jag bara mer och mer taggad att flytta! Shit så less jag börjar bli, dom är ju snälla iaf som har slutat att sjunga fram till 4 på morgonen, men nu börjar dom kring 6-7 varje morgon iställe.. Börjar fundera på om dom är döv eller nå sånt, ja menar, dom måste ju höra själv hur hemskt de låter, men verkar fan inte så!

aja, nu ska jag fortsätta gorma på innan jag ska börja dra mig..
/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0