Livet!

Att allt kunde förändras så här mycket på några år är fan konstigt.. Men de är väl så de är?
Ja menar, allt man sa och bestämde när man var 14-15 år, inget av de är ju så nu, fast iofs.. Allt ska ju gå vidare, och de är jag ganska glad för när jag tänker efter.. Har världens bästa bästa kompis, hundar, vänner och familj, dom jag älskar över allt! <3

Sen har jag nyss insett att jag har ett grymt tråkigt liv, men åh andra sidan så gillar jag lite de tråkiga...
Ibland är de skönt att inte göra nått, bara ta de lugnt och se en film, eller bara ligga vid datan och slö surfa typ..

Som man säger, "mister man en står de tusen åter" visst de är sant, men ibland så nöjer man sig inte me de andra tusen, utan den man mist kan vara bättre än man tror.. fast man kommer på de för sent..
De är samma sak, som att tycka om en man vet att man aldrig kommer få, de gör ont, men antingen accepterar man de eller så går man vidare..

Ääh, nu skiter jag i de här och gå och diskar..

/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0