Funderingar!

Har absolut inte gjort mycket idag, sett på the O.C annars tagit de lugnt, varit till smedsbyn en sväng och käkat middag hos Emma's syster, blev tacos! Fett gott..
Sen for vi hem och såg big brother...
Och jag har fortsatt se the O.C och funderat..

Jag önskar verkligen att man kunde vrida tillbaka tiden, att vissa saker som har hänt genom åren inte hade hänt..
Igår (efter som att klockan är efter 12 så är de ju ny dag) så hade farfar varit död i 5 år, jag saknar han så grymt mycket! Hade man kunnat göra vad som helst för att han skulle komma tillbaka så hade jag gjort de..
Den dagen hade jag även en annan i mitt liv som jag saknar väldigt mycket, men den personen lever ju iaf, mitt livs kärlek och bästa vän, så kommer de alltid att vara!


Aja, nu ska jag försöka sova ett tag tills klcokan och morsan ringer! :)


/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0