En tidig kväll..

Varit på skolan till lunch, sen varit hemma och plugga, börjar vara riktigt slut i skallen,.. Men när jag får glasögonen så kanske de blir bättre, iaf så man inte får huvudvärk varannan kvart :)
Sen har jag surrat lite skit med Emma i telefon, alltid kul.. Men känner mig mest stressad för att få klart all fordons el, men nu ger jag upp de för ikväll!
Imorgon blir de skolan, sen körskolan med ante (kanske) annars går jag själv, plugga fordons el.. Så ser min dag ut imorrn, förhoppningsvis händer de nå roligt också.. Men de återstår att se :p haha..

Dagens middag blir fan yoghurt, sen blir de sängen... Är dyng trött, och nyser fan bara hela tiden.. Jobbigt...
Godnatt! :)
/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0