Vilken morgon! :))

Vilken morgon alltså, tror de är första dagen på länge som jag vaknar av klockan.. Haha, sen skulle jag skicka sms till morsan och säga att jag redan var vaken.. Gick inte så bra, somnade om med telefon i handen! Såå fult alltså! xD
Förutom de så har jag bara tagit de lugnt sen när jag vaknade igen, läst lite NSD på internet, tagit en grymt skön dusch, och nu ska jag börja gå ner mot körskolan. :)

Men denna morgon var typ awesome, mitt i allt när jag sitter och läser på NSD så plingar de till i telefon.. Då fick jag ett foto på en riktigt snygg karl! Kan ju inte bli så mycket bättre då antar jag? ;) Hehe.. Damn, you're beautiful!

Nu ner och göra nå nytta, ha de bäst!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0