Vilken dag!

Började med att luncha me morsan och Mats, sen följde morsan me på arbets.. Och oturligt nog så är handläggaren jag ska få på semester.. Inte coolt alltså!
Sen efter de for jag och morsan till moster och jag fick hjälpa till med lite på facebook och sånt, och så surra vi lite skit.. Sen kom Emma hem, och berättade att hon ska flytta till Kiruna..
Jag visste att den dagen skulle komma, men inte så här nära! Glad för hennes skull, hon får närmare till jobbet..
Och med tanke på att jag är arbetslös så kommer jag ju garanterat vara där mer än här iaf, kan ju alltid hoppas! + att de blir närmare om jag känner för att träffa en fin karl! ;D hehe..
Men åh andra sidan så är de skit tråkigt, ja menar.. Vem ska jag springa och gorma med när jag får mina små damp ryck och har tråkigt?? hmm..
Sen kommer jag sakna Sally som bara faaan, ingen snarkandes liten gris på andra sidan av sängen! Faaan alltså.. :(
Så nu finns de 2 alternativ iaf, antingen skaffa en 1a eller 2a i stan annars flytta hem till Brännberg, men frågan är vilket som kommer att ske..
Billigt och bra i Brännberg, men skönt att ha nånting eget och få lite privatliv..

Aja, nu ska jag spela lite sims och prata med Emma sen sova..
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

min lägenhet blir ledig snart :) /elin wallin

2011-06-16 @ 00:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0