Vääärme!

Guds förbannat så satans varmt de är, jag tror jag dör i värmeslag! Jag som verkligen hatar åska tycker för en gångs skull att de kan få börja åska som bara den just nu... De är sååå grymt torr luft så de finns inget slut!
Aja, blir att leta reda på nå papper åt morsan här på en snärt tror jag, sen efter de blir de plugga lite och sova, är snart i koma läge tror jag..
Nu kom Klacken och la sig brevid också, hon brukar göra de när de är sov dags... Men de blir nog inte än iaf, om jag inte somnar sittandes.. haha!

Just ja, får se när Emma kommer inatt också.. Nä nu fortsätta slö surfa ett tag och efter de, plugga plugga och plugga! Vill ju gärna klara de där jäääävla teori provet imorgon! :)

Förresten, jag längtar efter en fin! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0