Uti Sörbyn

Hallå bloggen, dagen började med att jag vaknade och surrade lite skit med Emma, vi gick ner och käkade och började packa, sen for vi till Peder, Carina och Philip och lämnade pengar.. Efter de till stan, surrade lite mer med Emma och så innan hon for till Kiruna.. Tråkigt om jag får säga, men de är bara för att hon är min absolut bästa vän, jaa.. och Cici så klart! :) Men Emma delar jag ju lägenhet med också, så de är ju kanske en annan sak, eller?
Sen ringde jag Micke och surrade lite, efter de tog jag en efterlängtad dusch.. Och jag ska säga att den var VÄÄÄÄLDIGT efterlängtad!! Sen ringde jag Mickebooiii igen, så då fick han och Malin komma och hämta mig, och nu sitter jag uto Sörbyn och surrar lite med Micke och Malin, medans Rickard och Ida är nån annanstans, lugnt och skönt här hemma :)
Men men, får se om de blir hem till stan imorgon eller tisdag.. Hoppas ju nästan att de blir tisdag! :)
Alltid kul att vara här och gorma med bya folket! :)

Och på tal om ingenting, så taggar vi till på fredag.... Studenten för andra året i rad... Och hoppas på att träffa en viss person, såååå för en gångs skull sluta banga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0