Torsdag morgon!

Godmorgon och hallå... Strålande sol ute idag igen, och termometern visar +27 grader.. Så de blir nog lika varmt och kladdigt som igår.. Hoia! Men ändå bättre med plus grader än minus grader..
Idag blir de nog mest lugnt och fokusera på uppkörningen, kan inte bli lika nervös som förra gången de går bara inte, tappade ju fokusen totalt då...
Tillå med Mona och Leif (körskol lärarna) säger ju att jag kan köra bil, men blir man så där tokigt nervös så man får hjärnsläpp så är de illa, men får tänka positivt så klarar jag de nog! :) Bara hoppas på de bästa.
Och förutom uppkörningen så ska jag snart springa i duschen sen ta och gå till skolan och lämna skol datan, och gorma på lite med Anders och Ubbe om dom är där tänkte jag! :) Kan ju vara kul, med tanke på att de är studenten imorgon..
Shit alltså, känner mig lite deprimerad på ett sätt, vill ju inte sluta just för att jag har typ bästa lärarna och för att de är kul! Men kan ju inte stanna kvar där för alltid.. Får väl fara och hälsa på och se så att dom sköter sig iställe.. Men åh andra sidan så Ubbe kommer jag ju träffa, vi är ju liksom grannar också =)
Men jag kommer ändå sakna dom!

Men nu ska jag springa i duschen, ha en bra dag i värmen alla där ute! :)
Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0