Tomt..

Jahaja, igår var de massa flyttande igen, tog de mesta från köket, har 2 kartonger kvar som är packade.. Sen tror jag mest de är papper kvar..
Blev 2 svängar till Brännberg iaf, första gången med enbart bil, andra gången lånade vi Ulli och Johan's släp och tog resten i källaren..
Snacka om att de är tungt att flytta, även fast vi bara bär kartongen och sånt, först packa allt sen ner från andra våningen.. FYFAN!!
Gruvar mig tills vi ska börja ta dom tunga grejerna alltså, hemskt!!

Nu ska jag försöka vakna till liv och klä på mig, blir Luleå om 1 timme och 30 minuter eller nå sånt..
Nu taggar vi, måste klara de den här gången alltså!!


Förresten, tack till Peder som var snäll och ringde och väcka mig! :)

Ha en bra dag allihopa! :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0