Tisdag!

Inte har de blivit många timmars sömn inte, 2-3 på sin höjd.. Så känner mig lagomt trött just nu, hoppas verkligen den här dagen går riktigt fort!
Nu till att börja med så blir de att gå förbi på stadshuset, sen vidare ner till körskolan och sitta där hela dagen.. Mjaa förutom att jag ska ut och övningsköra en sväng.... Tänkte väl springa förbi farsan också och se om han är hemma eller borta, så jävla mycke snack och man vet liksom inte vilket öran man ska lyssna på..

Har jag tur sen så blir de en powernap och sen börja ta tag i städningen som de tyvärr inte blev nå av igår..
På tal om ingenting, att börja tycka om en som man aldrig har träffat, de går att diskutera.. Men bara på sättet han verkar vara så daamn, I like it!

Så har iaf funderat en hel del, (inte ovanligt när de gäller mig) jag är ju tyvärr en sån person som ibland kan lyssna lite mycke på andra, vilket kan vara både positivt och negativt..
Men den här gången så ska jag bara lyssna på mig själv, inte vad andra säger.. Ja menar, de kan ju vara nå bra, eller?!
Blir nog säkert bra.. Om inte så brukar de väl oftast bli bra i slutändan! :)

Nej men nu ska jag göra mig klar och hiva mig ut och göra allt så jag får fara hem igen nån gång.. HAHA!
Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0