Onsdag morgon!

Morrn morrn, eller va de nu blir.. Inte blev de nån tidig kväll för min del iaf, kvart i 4 kollade jag sist på klockan.. He är väl int riktigt helt okej!
Och om inte annat så måste ju grannarna ha undrat, om de var någon som var vaken vill säga.. Emma kom nämligen in och sa, är de nånting som läcker ur bilen eller ser de bara ut så, så jag hivade mig upp och kollade.. Jo nog fan var de nå som rann på backen, så de var bara att dra på sig kläder och hiva sig ut och kolla!

Morsan ringde kring 7 tiden och väckte mig, thaaaaanks mama! :) Men som sagt, jag somnade om.. Åh de var skönt som fan!
Aja, måste kolla om Mats har kommit med scannen till skol datan nu, sen blir de en dusch är ju BARA hundra grader varmt på nätterna, en av sakerna varför de inte går att sova...
Nu mot duschen och sedan plugga gärnet... Idag gäller de!!


Without even having met you, I know that there is something special about you!
When I'm not talking to you, it will be boring! Sorry, but this is the truth.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0