Midsommar afton!

Grillade med morsan, Mats, Anna och Nils, vilket var både gott och trevligt! :) Sen for jag, morsan och Mats och fiskade fick väl kring 25-30 fiskar innan de var klart! :) Najs de!
När vi kom hem från fisk turen så gick jag och tog en varm skön dusch med tanke på att jag bara klagade på att jag luktade fisk slem! HAHA! bläää..
Sen kom Emma och hämtade mig så vi for till stan och packade och sånt, sen slutade det med att vi for till Alträsk igen! :) Fast andra sidan Alträsk, så vi for till Tom och Lotta där de var trevligt folk, surrade på och hade trevligt!

Tom och Lotta är helt klart dom bästa! De bara är så... Ni är guld! <3

Sen idag så har vi hållt på att packa när jag väl vaknade vill säga, och kört 2 flytt lass till Brännberg.. Så är bara dom tyngre grejerna kvar i tv rummet nu!
Sen for vi till Peder och Carina's stuga, riktigt trevligt där uti Vedafallet! =)

Så nu blir de väl att sova så man orkar upp och plugga teori och packa lite senare.. :)
Natti natti.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0