Lägenhet..

Jahaja, ligger och kollar på lägenheter igen... För ovanlighetens skull, men finns ju fan inga, eller jo några stycken.. Men antingen är dom för dyra eller så är de på helt fel ställe!
Har just suttit och spinkat på hitta.se, och insåg att jag HITTAR till Emma's nya lägenhet, typ enda stället jag hittar till utantill i Kiruna.. Haha!! Som sagt, jag och lokalsinne, de är fan ingen bra kombination.. Och eftersom att jag är arbetslös så spelar de ju liksom ingen roll va jag kommer göra närmaste tiden, förutom plugga till körkortet, men efter de.. Så då kan jag ju tala om att jag kommer nog vara och våldgästa hos Emma ganska mycke, just för att hon är min absolut bästa vän, åh jag kommer sakna henne och för Sally's skull också.. Ja menar, visst de är Emma's hund egentligen men har ju också varit med från början när de gäller henne, åh att inte ha nån snarkandes gris brevid i sängen kommer bli tomt.. + hon kommer alltid vara till en liten del "min bebis" också.. De bara är så... :)

Hade jag haft ett jobb nu, så jag fick ta lån.. Så kan jag ju meddela folket att jag skulle inte sökt en lägenhet iaf, då hade jag köpt hus! Fyfan så skönt de hade varit, hade ju verkligen inte klagat.. En sådan grym frihet,..
Kollat lite på några lägenheter iaf, hittat en liten och gullig faktiskt.. Mitt i stan, dock bara 30m2 men efter som att de är väl bara jag som ska bo där, så då spelar de ju ingen roll, är en 1a vid coop..
Och de komiska är att när jag börjar kolla lite närmare på adress och sådant, så är den i samma hus som min tremänning bor i..  Åh när jag kollade ytterliggare lite närmare så är de på SAMMA våning, så har räknat ut att de måste vara dörren brevid..

Ska väl ta och diskutera de med min mor skulle jag tro och höra vad hon säger, måste iaf och säga upp lägenheten typ nästa vecka eller när vi ska göra de..
Får se om jag och Emma far och köper ett gäng flytt kartonger imorgon eller hur de nu blir.. Men en sak måste jag säga, de som kommer bli tyngst i allt de här är nog när man ser att man packar osv, kommer nog känna en stor tomhet.. Men man får göra de bästa av situationen! :)

Jag säger bara en sak, från 2007 - till döden! <3

Nä nu ska jag sova nån timme, klockan ringer 5.. Då äre bara göra sig klar och fara till stan och fara på körskolan och plugga nå faser, sen ska Emma få hämta mig.. Sen när jag kommer hem till byn igen så ska jag klippa klart gräsmattan, tog bara halva idag när jag klippte, fast är ju en heeeel del att klippa också så.. :)
Så natti natti folket!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0