Hm!

Jaha, dagen har varit lite upp och ner.. Började med att surra med Emma och gorma på hemma, sen såg jag nå film för då började jag bli riktigt nervös för teori provet, som jag för övrigt kuggade IGEN!
Aja, inget att göra åt..
Så jag och Cici for då till luleå till trafikverket, sen när vi kom hem till stan igen så blev de picknick på kvarnängen och steka lite i solen, men Cici höll på att sticka mig med en plast gaffel -.- Inte snällt!
Sen skulle vi och bada, men de blev inte, så for tillbaka till kvarnängen och surrade med syrran och hennes vänner en sväng :) Var ju kul en stund iaf :P Så när vi satt där ringde Fredde, då for vi dit och satt där och surrade och gorma på.. Sen ut och glida lite, och kvarnängen igen och surra med massa folk, student vecka ju... Dom flesta har druckit sen förra veckan, förstår inte riktigt hur dom orkar, men de gör dom ju tydligen! :)
Men men, blir nog sova snart så man orkar upp och fixa och ta bort lite grejer från skoldatan, sen gå och lämna tillbaka den så de är gjort, efter de bara chilla tills uppkörningen är! :)
Sååå, nu ska jag ringa och surra lite skit sen sova..
Sov gott! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0