Hm!

Det enda jag säger just nu egentligen är.. "Ge mig vinter, tack!" Blev just sååå less på sommaren, man behöver ju bara röra sig så svettas man som en gris, he är fan hemskt alltså! Då klär jag nästan hellre på mig med massa kläder och har snö, så kan man köra skoter osv...

Förutom de så har jag ju varit till skolan idag en sväng, och hämtat nå foton av Anders från studenten, nåååågra.. Var en hel del rättare sagt! xD haha..


Just nu känner jag mig verkligen inte iform, massor med funderingar.. Imorgon (tisdag) och onsdag så blir nog dom jobbigaste dagarna på länge..
Känner mig inte alls social eller har lust att prata med folk, sitter hellre hemma och bara är för mig själv!
Men håller lite lätt på att bli tokig av alla funderingar, men men..
15/6-02, värsta dagen i mitt liv, och då menar jag VÄRSTA! Finns inte en dag utan att jag tänker på han.. Önskar bara att han kunde komma tillbaka!

Saknar dig så otroligt mycket! <3 när du försvann så lämnade du ett stort svart hål i mig.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Sara..Jag vet precis vad du menar när du skriver 15/6....Det är en riktig pestdag!!Jag gruvar mig lika mkt varje år..I år har det gått 9 år...Ibland känns det som att det va igår allt hände...Jag minns allt som att det va för fem minuter sen:(Samtidigt som jag är helt övertygad om att han sitter på sitt moln å vakar över oss alla!!Stor kram från mig

2011-06-13 @ 19:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0