....

Det finns en person jag skulle verkligen skulle kunna göra allt för, bara jag hade kunnat.. De är min absolut bästa vän, Emma Josefiné Hagenlöv!
Vi är jävligt lik varandra i sättet, kanske därför vi går så bra ihop, åh andra sidan så behöver jag aldrig säga om de är nånting, hon ser de direkt!
Och nånting hon riktigt hatar är när jag funderar, så jag tycker synd om henne när hon kommer hem..
Har henne att tacka, till den person jag är idag.. För hade jag inte lyssnat på henne så hade jag varit så långt nere så de finns inget slut..






Tack för att du finns för mig Emma, du är guld värld!! <3 Vad som än händer så kommer jag finnas för dig, dag som natt.. De vet du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0