Du, just du!

Alltså de är helt jävla sinnessjukt, att de kan bli så tråkigt när man inte pratar med en person... Att tiden går så långsamt, speciellt när man bara skickar sms med personen i fråga...
Hur som helst så är sanningen så, de är tråkigt när jag inte pratar med han, helt jävla omöjligt att börja tycka om en man aldrig har träffat! De går ju bara inte, visst kan man tycka att folk ser bra ut på en bild och är trevlig och sånt.. Men han är som de här lilla extra!
Vill inte skrämma iväg han eller nå sånt...
För en gångs skull ska jag göra de som känns rätt, och inte lyssna ett ord på vad andra säger om saker och ting!
Jag har bangat jäävligt mycke när de gäller den här, vad ska jag säga.. Killen/karln, kalla de va ni vill.. Varför jag har bangat är för att jag är rädd att börja tycka om han lite mer allvarligt, just för vad som skulle hända och vad andra ska säga.. But fuck the others!

Jag tror ju inte han läser min blogg, men ändå... Du ska veta att jag tycker du är riktigt fin!


Aja, de blir som de blir, men för en gångs skull så kanske man borde släppa på lite grann och prova.. De återstår att se!


Kommentarer
Postat av: sara

Nu är du inlagd på mina favoriter på jobb datan !=) Fin blogg du har ! kraam

2011-06-08 @ 14:16:45
URL: http://lucha.blogg.se/
Postat av: Sara

Ahh kul :) tack, fick lite hjälp me den men jag är nöjd :) Kraaam

2011-06-08 @ 15:48:03
Postat av: Emmma

De här exakt vad jag vill höra gooo girl :D

2011-06-08 @ 23:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0