Dagen!

Vaknade strax efter 5 imorse, åkte ner med Mats till stan, for hem till lägenheten en sväng men satt fan bara och stirrade i väggen... Allt känns bara såå deprimerande där just nu!
Så gick ganska fort till skolan och surrade med Ubbe, Anders och många andra trevliga lärare.:)
Efter de blev de vårdcentralen en sväng, sen hamnade jag på körskolan.. Och just nu är jag i Brännberg igen, börjar vara lite i koma om man säger så..
Så blir nog en väldigt tidig kväll får jag hoppas på, imorgon blir de att åka ner med Mats igen till stan och sticka till körskolan och plugga faser, vill ju klara teori provet den här gången så jag får mitt efterlängtade körkort!

Förutom de så vet jag inte riktigt va jag ska skriva, sitter och kollar för fullt på mindre lägenheter iaf.. Känns som skumt, men vad annars göra åt saken!
Ingen av oss kommer ju dö, bara 34 mil emellan.. Förut sa jag att de var ett stenkast, men de är de ju garanterat inte..
Jag kommer verkligen sakna Emma och Sally, dom 2 bästaste! Försöker dock att inte tänka på de, med de är lättare sagt än gjort.

Jaja, försöka göra nå nytta eller en p-nap nu!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0