Bordi bojn!

Igår så hade jag och Emma sims lan, haha.. De var ju som roande, tills inatt när jag blev fett trött och somna.. Emma hade bara sovit 1 timme typ, hemskt!
Aja, vaknade av att Emma frågade om jag skulle ha nått ifrån Älvsbyn, tror jag var ganska mycke i koma just då..

Så följde iaf me till Älvsbyn, for på morsans jobb innan vi for på affärerna.. Var ju tvungen vakna till liv, gick på ica en sväng, sen skulle vi till Brännberg igen.. Och dit for vi, men vi for till Boden efter vi hade lämnat grejerna, hämtade kläder som man kunde måla i, så är väl tänkt att vi ska till stugan imorgon och måla, och förhoppningsvis kanske man tar och badar en sväng om de inte är så kallt i vattnet..

När vi väl var i Boden så skulle jag in på stadshuset en sväng, som skulle ha öppet från 9-12 tror jag de var, men inte fan hade dom öppet... Då blev jag liiiite lätt irriterad!
Sen när vi kom tillbaka till Brännberg så har de inte hänt mycket, bara tagit de lugnt och klämt in en powernap :) Gode jävla skönt måste jag säga!

Sen nu på kvälls kvisten har de varit lite sims spelande igen, och förhoppningsvis så blir de inte att lägga sig klockan 5 på morgonen igen, haha.. Aja, nä nu ska jag springa i duschen och sen spela lite mer sims :)
Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0