"Aaaaaj, jag bröt pungkulan!"

Hahahahaha, precis suttit och haft... hmm! "dejt" med Emma på skype.. Suttit och gormat som fan nu ett tag eller en timme kanske tillå med.. Tycker dock synd om henne, hon börjar jobba klockan 6 :P haha..
Iaf så hon ska ge en pung spark till en snubbe, bara för att hon kan typ.. och då kommer de typ "aaaaaj, jag bröt pungkulan!"  sen börja båda asgarva, för vad jag vet så kan man inte bryta pungkulan... Men de lät kul iaf, och ont skulle de nog göra med tanke på att han skulle få en spark med stålhetta skor.. stackars kille alltså :/

Förutom de så for jag och Emma till A och hälsade på igår, drack nån öl och surrade.. Eller jag och A drack nån öl :) Sen hämtade vi T och J, så de var ju trevligt de också.. =) For från A kring 2:15 tiden kanske, skjutsade hem T och J.. Sen kaffe hos lill T =) Vilket också var väldigt trevligt, han är som la frän måste jag säga, om inte annat så äre grymt kul att gorma med han, man kan ju liksom inte göra annat än skratta.. : ) haha!

Idag har de inte hänt så mycke iaf, varit segare än segast typ.. Hemskt!!
Emma for till Kiruna idag iaf, och jag skulle åka me henne ner till stan, men stannade kvar uti byn.. Tyckte som att de var kuligare att sitta här än att fara hem till en död lägenhet.. :) Så Emma fick fixa åt katten, och jag var här och kramades med mannen i mitt liv.. (Zacke), var inge kul när han såg så ledsen ut när man skulle fara :/

Måste säga att de är ett jävla piss väder ute iaf, inte sååå jätte kul när de regnar nu.. Kan ju vara liite sol iaf, men inte så här satans varmt som de har varit nu ett bra tag.. Blir bara jobbigt då liksom!
Nä men om man kanske borde ta och sova, åker ju med Mats till stan kring 6:15 på morgonen.. Sååå, klockan ringer 5... SUCK!!
Men vad gör man inte för att klara den där jääävla teorin, hoppas på ett jobb snart också alltså.. Ska jag gå hemma länge och bara gå, så kommer jag ju bli jävlart tokig!! Förutom nu när de blir flytt och så, då kan de vara bra att vara arbetslös, slippa stressa hem efter ett jobb för att hinna packa lite för att de inte ska bli för sent åsånt..

aja, nää nu ska jag ta och sova.. :) Sov gott..
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0