9 år! :(

Idag är det 9 år sen du försvann, saknar dig sååå otroligt mycket.. Önskar bara du kunde vara här så allt hade kunnat vara som vanligt..
Minns det som igår när morsan berättade vad som hade hänt, de går inte med ord att beskriva.. De gör ont i hela mig! Tänkt om smärtan kunde lindra lite iaf, men de gör den inte..
Pratade med dig på kvällen när ni for på travet, sen när ni skulle därifrån så blev du hjäl slagen.. Ni skulle ju bara förbi Annelie och Håkan en sväng, sen skulle ni till farmen och se drängarna.. Du skulle ju inte dö!!!

Jag saknar och älskar dig Rigi! <3 De fanns ingen bättre än dig...




Om en stjärna tänds varje gång jag tänker på dig, då skulle natten vara lika ljus som dagen!





När du försvann så lämnade du ett stort svart hål i mitt hjärta.. Jag kommer aldrig glömma dig, allt de roliga och tråkiga.. Du fanns alltid där.. Varför just du!! :(




Den här dagen går till dig, enbart till dig!
Du var den som stod mig närmast... Utan dig är jag halv, saknar dig Roger "Rigi" Engström!
15/6-02, dagen du försvann och många liv släcktes! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0