Vilken helg alltså!

Ja jag säger bara de, vilken helg... Var "fylle chaffis" för första gången, åh jag ska nog helt ärligt säga att de kommer dröja länge tills nästa gång! Eller nää kanske inte, tjatar ju på Tommy att han ska fixa bilen nu så jag får vara chaffis till han.. Men alltså, förutom de så kommer de dröja länge!


Kom hem kring 6 tiden på morgonen, helt död iaf! Men somna inte först efter 7 tiden nån gång.. Jag säger bara en sak.. Hemska tider!
Sen har jag absolut inte gjort mycke idag, sovit och bara chillat.. Surrat med Emma i telefon en snärt, och nu funderar jag på om jag ska spela lite sims och bara dö...
Iofs så måste jag ju krams med min man lite också, men han ligger på balkongen och steeker! :)

Sen blir de ena efter de andra mer och mer klart, men just nu så är allt som ett frågetecken i mitt huvud måste jag säga..
Funderar på att ta en paus från B-town och sticka till Kiruna eller nå, ja vet inte riktigt men hade varit skönt just nu..
Fast då kom jag på, att de hade nog inte blivit bättre då, men men.. Nu ska jag spela lite!
Ha en bra dag..
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0