Tisdag!

Godmorgon, dagen började med att jag gick ner och käkade ägg och bacon till frukost och socialade me morsan! :) Sen drog hon på jobbet, åh jag gick upp och la mig och skulle sova några timmar till, hon skulle nämligen ringa och väcka mig.. Men inte fan kunde jag somna inte, nå väl.. Blir nog en riktigt tidig kväll tror jag!
Nyss precis kommit ur duschen, så nu är man så gott som klar för att först fara till Älvsbyn och hämta bilen av morsan, sen Luleå och kolla färg till rummet (ska måla om, men vet inte vilken färg..) Sen till lägenheten och packa..
Bara små grejer kvar nu, eller mjaa, har ju fotöljerna också, men förutom dom så är de bara små plock satt säga! :)
Igår var vi och hämtade sängen, kanske har skrivit de.. Åh fy satan va arg ja var, backade första gången med släp, lite mer träning så går de som på räls! :)

Nä nu slö surfa lite.. Funderar på att gå och göra nå kaffe, men kändes jobbigt.. haha!
Aja, ha en trevlig dag! =)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0