Stugan!

Ikväll blev de ju som sagt att sticka till stugan, så har målat lite grann.. Såå kul är de verkligen inte att måla har jag insett, eller mja mjo.,. de blir ju roligare när man ser resultat av de hela! :)
Har iaf suttit och spelat igen allt som har försvunnit, så nu går de fint me spelet också, kommit jäävligt långt.. Jag bara älskar sims! :)
Haha, just ja.. Jag hade ju nån plan idag om att ta en säng till stugan tidigare.. För morsan och Mats funderar väl på att göra de på lördag - söndag, alltså att sova där.. Så då har jag ju som sagt huset själv, för nå fan får dom ta med Zacke också..
Men iaf, jag struntade i de.. Jag menar, de bor ju en jävla äckel orm vid ute dasset, så vad händer om jag blir nödig mitt i natten.. Haha, mjaa.. Jag stannar nog här där jag har TVÅ toaletter! :)
Nu ska jag försöka sova nån timme iaf, godnatt!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0