Stugan!

Jag och morsan har varit till Älvsbyn och handlat och kollat läget, sen for vi hem igen.. Jag lagade mat, och kan garantera att de var nog den godaste fisk soppa ja NÅGONSIN har ätit!!
Kanske inget för dom som bantar men vafan, nån gång måste man prova..
Så nu ska jag lägga mig och kramas med min fyrbenta man sen kasta mig i duschen och fara till stugan och sova tror jag närmare bestämmt.. Kanske fara förbi Tom och Lotta en sväng före och dricka nå kaffe.. :)

Aja, men ni som vill mig nå når mig på telefon, eller rättare sagt.. Ni som har mitt nummer! ;)
Tror inte jag hittar nå trådlöst nätverk i stugan, men tar med datan och kollar iaf..

Ha en bra dag!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0