Måndag!

Dagen börja med att morsan försökte väcka mig från klockan 6 på morgonen, halv 7 vakna jag.. Snacka om trög väckt, och mitt morgon humör är faaan inte att leka med!
Nå väl, skjutsade morsan på jobbet sen var jag typ dyyng hungrig så tänkte ju fara och köpa en macka på shell, nähää.. Då hade dom inga, så jag drog till med en korv på en gång!
Sen for jag hem och öppna balkongen åt Zacke så han la sig där och jag la mig i sängen, guds så skönt!
Sov till typ 12 tiden, då hade morsan både skickat sms och ringt.. Morsan och Monica hade ringt från varsin telefon, en till hem telefon och en till mobilen..
Vakna och svara, men somna om lika fort.. HAHA! Inte otippat.. For till stan och mötte upp Mats och gick på möte, sen stack jag till Älvsbyn och var social på morsans jobb med tanke på att jag sku hämta henne..

For hem och laga mat, kommer ju typ aldrig få laga mat igen, morsan och Mats bara gnäller om att de är starkt ;) haha! Vafan, man måste ju veta att man lever liksom..
Sen for jag till Philip, surrade lite åh drack kaffe, jag och Philip tog sen hans bil till Alträsk och var social i stugan med morsan, Mats, Peder och Carina! :)
Hunnit färga håret också, vilket blev bra.. Så nu drar jag igång en film och förhoppningsvis somnar snart, börjar känna mig något död!

Ha en bra kväll, godnatt!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0