Lördag!

Ligger åh slöar i sängen, morsan åh Mats for nyss till stugan åh ska väl sova där.. Så jag ska nog njuta själv här hemma ikväll, ska faktiskt bli skönt som fan!!
Förutom de så var de prat om att dom till skulle till nån arbets kompis till Mats och käka räkor så jag skulle vara chaufför, men vet inte hur de blir me de..
Men åh andra sidan så gör de inget om jag slipper vara chaffis! :)
Har ju tvn, soffan åh datan tills ikväll annars.. HAHA!

Låter som de är fotboll i Brännberg, eller kanske träning (?) ingen aning, men tycker de låter som en visselpipa..
Tänkte försöka orka gå ut och klippa klart sidan jag lämnade igår.. På en stund, just nu var de skönt att bara vara om man säger så! :)

Ha en bra dag!
Puss!


Hur gullig är inte Klacken här egentligen? Saknar henne..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0