Helgen!

Blev som sagt Kiruna helgen som var, och kiruna festivalen vilket var riktigt riktigt kul.. Men som man säger, borta bra men hemma bäst! åh de är fan så! :)
Nu har jag börjat flytta dom tyngre grejerna från lägenheten iaf, börjat med sängen idag.. Så ska väl ner och fortsätta packa grejer imorgon, men innan de blir lägenheten åh packa så blir de Luleå och kolla på nå färg, med tanke på att jag ska måla om i rummet, men vet fan inte vilken färg..
Sen köpa nån snygg text eller dekal och stoppa upp.. Kommer bli reeedigt snyggt! =)

Just nu så ligger jag i sängen och kollar Wallander prästen iaf, skönt...
Sen när jag och Emma hade varit och hämtat sängen och jag både har kört och backat med släp för första gången, så kommer jag på när vi är i Brännberg.. Att jag har tagit med mina täcken, men har glömt dom där jääävla kuddarna.. hmm.. suck!
De blir nog bra de här när de är över! :)

Aja, nä nu ska jag sociala lite med hojna Emma som ligger i andra sidan av rummet och se film =)
Förresten, tror nästan jag måste skaffa en box till tvn i rummet också, hur najs hade inte de varit?! Speciellt så jag får mina canal + kanaler..
Sov gott..
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du menar så du kan kolla på...hehe... PORR!!!!!

2011-07-05 @ 14:15:06
URL: http://ceciliainwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0