Gårdagen!

Dagen började med att morsan skulle ringa och väcka mig, vilket inte hände..
Så jag ringde henne, gick och duschade sedan for vi till Torneå, skulle kolla på en bäddsoffa till stugan, men... Dom hade bara vita, så blev inget av de, stack till Ikea.. Jag köpte en bokhylla och mor och Mats köpte en bäddsoffa och lite sånt..
Sen tänkte dom ju hyra ett släp där borta, men så klart så fanns de ju inget som gick och hyra! Så de slutade med att dom fick skicka soffan med bussgods..
Sen for vi till GK's i Morjärv och handla lite, for till Vedafallet där de blev grillat till middag med Philip, Peder och Carina, super gott! :)
Jag och Philip badade i Råne älven, hur varmt i vattnet som helst.. Var riktigt skönt.. Sen efter de blev de hem och helt död var jag.. haha!

Idag har jag inte gjort mycke alls, svurit litegrann, först när jag skulle fara gick inte 740in igång, så fick stoppa den på laddning, sen skulle jag börja sätta ihop nå ikea klädbackar eller vafan man ska kalla de, men de åkte ut lika fort som de kom in, jävla IKEA!´
Sen efter stoppade jag ihop bokhyllan, de gick dock bättre än klädbackarna, men då var jag ju så smart att jag skruvade ihop den nere i köket, hmm.. Såå jag väntar ett tag till, så Emma får komma och hjälpa mig att bära upp den.. :P

Jo just ja, Emma är på väg hit, fett kul! :) Ska tömma de sista i helgen från lägenheten och sen städa ur den, men först måste jag fixa lite i rummet där uppe så jag får plats med allt..

Ha en trevlig dag!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0