Fredag = awesome!

Fredags kvällen började med att Tess, Daniel och Mattias kom.. Drack och surrade skit, jäävligt trevligt.. Sen stack vi till Älvsbyn till Tommy, vilket var jääävligt kul! =) Måste verkligen göras om!
Sen när vi sku därifrån så fick vi då punka, åh jag var ju typ knall och fett orolig att morsan och mats skulle bli arg typ.. Men de blev dom nog inte, verkar ganska lugnt iaf..
Så vi bytte däck, sen for vi hem, Åh jag då som var full skulle ju ha ner bilen till garaget.. Och Daniel bara " Du ska väl inte köra nu.." Så jag knuffade bil jäveln från huset till garaget, ja herregud!

Daniel, Tess och Mattias for hem iaf, så jag tog fram ett vinterdäck och tänkte sprätta dubben, men de var väl en jääävla tur att jag inte gjorde de, och ringde Emma kvar över 5 på morgonen iställe, när jag går ner till garaget idag så ser jag ju att de är vinter däcket till 740in, så de var ju som tur att jag inte gjorde nå!

Sen kan jag ju tala om att de är grymt länge sen jag har varit så här bakfull, men de är de fan värt, hade en grymt kul kväll, som vi måste göra om! ;)

Men men, nu ska jag kasta mig i soffan och kolla nå tv..
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0