Torsdag!

Jahaja, torsdag idag, ska snart knalla ner på körskolan...
Blev att vara vaken nån timme längre än big brother igår, men pigg är jag idag, satt och surrade skit med cici, stickade och kollade när hon höll på att skissa en tatuering till mig, måste säga att de blev jävligt fin!
Så nu är de väl bara att ringa och boka tid?

Ikväll eller i eftermiddag tills ikväll är det tvättstuga, 17-21 så jag har ju att göra om man säger så..

Haha förstår mig inte riktigt på Sally, hon har typ en hel sida av sängen att sova på, men ändå ska hon sova i mitten och bre ut sig så att jag håller på att ramla ut!
I förrgår vakna jag av att hon knocka huvudet i min käke, igår att jag fick hennes öra i munnen och idag av hennes ben i ryggen!
Hon är ju bara för söt egentligen!

Jaja, nä nu ska jag gå ut me Sally och sen ner till körskolan, efter de skolan! :) eller tvärrt om, jag vet inte än!


Puss, tjarå!
/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0