Svårt att sova!

Har grymt svårt att sova, är äckligt trött men har väldigt mycke funderingar i skallen..
Blev iaf kidnappad ikväll av Cici, for och snurrade efter militär vägar i pagla oh kollade polisen.

Jo, har iaf massa funderingar sen jag pratade med Emma i telefon, när hon berättade att hennes föräldrar tyckte att hon skulle köpa en 1a i kiruna..
Kul om hon skulle göra de, för hennes skull antar jag, hon slipper pendla till jobbet hela tiden. Men ändå tråkigt.
Isf blire att prata me morsan om att skaffa en mindre lägenhet eller så flyttar jag till byn de finns ju iofs ett till alternativ men de tar jag inte upp just nu, får väl se hur de blir..
Men som sagt, jag tar de säkra före de osäkra nu mer!
nä nu skiter jag i de här och sover!


puss, tjarå!
/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0