suck!

Har nyss smsat med en vän liksom som jag tyvärr inte umgås så ofta med, och den här vännen har varit en speciell vän, om man säger så!
Tänk om man kunde backa tillbaka tiden? daamn, då hade jag gjort de för länge sen... Några år typ, fan så perfekt allt hade varit..
Så jävulskt mycke minnen vi har egentligen, som man som aldrig har tänk på.


Nä nog pratat om de, håller på att frysa ihjäl tror jag tamefan, har jag elemäntet på full värme och värme dynan på. Men inte fan blir de nå varmare för det!
-23 grader ute, eller var de när jag kollade sist och -32 uti byn, rena sommarvärmen liksom! haha.




Helst skulle man vara så liten typ jämt, tiden när de inte fanns några bekymmer!


Bloggar mer sen.


Puss, tjarå!
/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0